774 744 797

Servis, revize a zkoušky výtahů

Naší hlavní náplní je poskytovat zákazníkovi komplexní a zároveň finančně dostupný záruční i pozáruční servis včetně revizí a revizních zkoušek výtahů. Tým našich servisních pracovníků je schopen v krátké době opravit výtahové zařízení instalované naší společností. Hlavní předností naší společnosti je nonstop dispečink se stálou vyprošťovací službou do 45 minut a nástupem na opravu výtahu do 12 hodin od nahlášení. Dle potřeb zákazníka i expresní opravu v jakémkoliv čase. Díky dlouholetým zkušenostem, neustálému vzdělávání našeho týmu a dobré technické základně, jsme připraveni se plně postarat a zajistit spolehlivý a bezporuchový provoz výtahů od tuzemských i zahraničních výrobců. Servis, opravy a rekonstrukce výtahů dalších výrobců (i již zaniklých) je pro nás samozřejmostí. Naši pracovníci jsou odborně proškoleni dle vyhlášky č.50/1978 Sb. o odborné způsobilosti v elektrotechnice, revizní technici prochází pravidelným školením dle platných norem, stejně jako bezpečnosti práce a požární ochranou.

Cena servisu závisí na typu výtahu a počtu stanic. V případě zájmu vyplňte krátký poptávkový formulář (níže) a my Vám zdarma do 48 hodin vypracujeme cenovou nabídku na servisní činnost Vašeho zařízení.

Komplexní servis výtahů je rozdělen na několik části:

1. Běžné opravy

  • Stroj - seřízení brzdy, odkláněcí kladky, odstranění netěsnosti skříně, doplnění stroje chybějícími drobnými díly.
  • Elektrické přístroje a instalace - vyčistění a seřízení všech přístrojů a dotažení všech spojů rozvaděče a el. vedení.
  • Elektromotor - seřízení motoru, kontrola spojů a el. přívodů a měření izolačního stavu.
  • Šachetní dveře - seřízení dveří na místě, opravy a vyčistění tlačítek, přivolávačů a signálek, seřízení dveřních uzávěrek a spínačů.
  • Klec - seřízení pohonu samočinných dveří, seřízení vodících kladek a čelistí, seřízení vážení klece, seřízení a vyčištění spínačů, kontaktů a tlačítek.
  • Vyvažování závaží - seřízení vodících kladek a čelistí, seřízení nosných prostředků.
  • Nosné prostředky, vodítka - seřízení, upevnění, vyrovnání.

2. Mazání a čištění provozních částí

  • Mazání v měsíčním období - mazání rozepsaná v mazacím plánu výrobce výtahu do měsíčních období.
  • Běžné čištění - běžné čištění výtahu při provádění mazání, čištění prohlubně šachty dle ČSN, které vyplývá z odborné prohlídky.

3. Pravidelná preventivní údržba

  • V rámci pravidelné preventivní údržby se provádějí činnosti v termínech a v rozsahu dle přílohy C. ČSN 40027. Pravidelná preventivní údržba slouží k předcházení poruchovosti výtahu a ke snížení pozdějších nákladů na opravu. Při provádění údržby je odborně kontrolován celý výtah, jeho funkce, hlučnost atd. Údržba je jedenkrát za měsíc a obsahuje - pravidelnou kontrolu a seřízení jednotlivých částí výtahu a mazání podle mazacího plánu.

4. Provozní prohlídky

  • V rámci provozní prohlídky pokud jsou sjednány, jsou prováděny 1 x za dva týdny provozní prohlídky v rozsahu čl. 5.6 ČSN 27 4002 a přílohy ČSN 27 4002. Při těchto prohlídkách je prováděna vizuální kontrola výtahu a kontrola funkce výtahu.

5. Služba NONSTOP vyproštění osob

  • Tato služba garantuje zajištění vyproštění osob z výtahu do 45 minut od nahlášení 365 dní v roce 24 hodin denně. Služba NONSTOP vyproštění nezahrnuje pohotovostní opravu výtahu ihned po vyproštění a náklady na samotný zásah. Tyto jsou fakturovány s ohledem na danou situaci a prověření zda-li se nejedná o záruční vadu, vandalismus, poruchu nebo výpadek sítě.

Poptávka servis

Poptávka servis výtahu/ů

www.trojakvytahy.cz
Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode